søndag 13. februar 2011

Inspo

Fytti katta jeg er glad denne oppgvaen skal inn snart!
Tror aldri jeg har vært så lei i hele mitt liv, bah..........
Men gleder meg til i kveld, da blir det invitasjonslaging, det blir kjekt, på tide å få inbydelsene ut nå.
Er heldigvis små lyspunkt i all denne skrivingen. Min skjønne veninne Kaja ringte meg og vil feire valentine med meg, så vi skal bake hjerte muffins og kose oss i morgen. Hva er vil ikke bedre enn å feire med gode veninner når kjæresten ikke er hjemme atter en gang på valentines day?
Er vell egentlig ikke fan av den dagen når sant skal sies, men er kjekt å kose seg litt ekstra selvom.
Nå får jeg hive meg på skrivingen igjen. Ha en flott morsdag!


Siden jeg ser så fortreffelig ut i dag, slenger jeg på noen bilder som er stor inspirasjon til dagen vår <3<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar