tirsdag 30. august 2011

Ny bil

Endelig har vi fått oss bil, eller det vil si Steffen er i skrivende stund å henter den og fikser de siste papirene. Det skal bli godt å slippe å være avhengig av buss og by bane vær gang vi skal noe! Så nå sitter Bella og jeg her spente og venter.

Lovet jo også å vise hva jeg fikk i babyshoweren. Tok ikke bilde av absolutt alt, men tror jeg fikk med det meste. Jeg er vertfall kjempe fornøyd med alt jeg var så heldig å få:)


Masse bleier, våtservietter, flasker osv...


Håndvarmer og flaskeholder til styret

Det søte bilder var kortet og bak har de skrevet en liten og hilsen og verset til "kjære Gud"



2 kommentarer:

  1. Så bra du la ut bilder Kristin! :) Koselig å se! Og gratts med bil da! Endelig voksen! ;)

    SvarSlett
  2. Takk takk, var veldig godt å få bil for å si det sånn;)

    SvarSlett