onsdag 24. oktober 2012

Familie dag

Gårsdagen startet med at vi alle 3 var slapp i formen. Jeg hadde vondt i magen, Markus hadde hostet hele natten og Steffen var rett og slett bare trøtt. Vi tok oss derfor en hjemme dag, noe vi alle hadde veldig godt av. Etter at Markus begynte i bhg har han blitt veldig mammadalt og vil helst være hos meg hele tiden, selv når Steffen er hjemme. Jeg kan ikke forlate rommet, gå på toalettet eller gjøre noe uten at han skal være med og blir helt i fra seg. Tror det er en reaksjon fra bhg. Noen med erfaring om dette? Det er vertfall litt slitsomt og tærer på samvittigheten når jeg ikke kan være med han 24/7 og vertfall ikke kjekt at han tror jeg skal forlate han. Det var derfor også ekstra godt å få vert hjemme alle 3 i går og bare brukt tiden som familie, selv om dagen ikke startet så bra.

Dagen i går i bilder.

Såå spennende når garasjeporten til farmor og farfar åpner seg 

 Nydelig høstvær

Skal bare spise selv


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar