fredag 7. februar 2014

PUH.......

og der landet jeg, godt plassert i sofaen. Dagen i dag ble ikke helt som planlagt da Steffen måtte jobbe overtid. Jeg måtte hente M i barnehagen og hadde ikke bil der jeg var. Da ble det å hive seg på bussen og by bane for å gå et godt stykke derfra til bhg. Satt på bussen og planla alle scenarier og hvordan de kunne løses med en to åring og en baby som jeg viste kom til å være sulten når hun våknet. 
Vi må nemlig gå et godt stykke fra bhg til bybane stoppet og jeg hadde ikke med søskenbrett heller. Men det løste seg veldig fint. Thea Marie sov, Markus oppførte seg eksemplarisk og maste i vei om alt vi så på veien. Når han ble sliten fikk han sitte litt oppå vognen noe han heldigvis synes var kjempe gøy (deler av veien). Med en liten amme og bolle pause på kafe langs bybane veien kom vi oss helskinnet hjem. Vi hadde faktisk en veldig koselig tur og alle slike koselige oppturer klistrer jeg fast i minneboken og graver fram når ting ikke er fult så koselig.

Nå er to stk barn i seng og vi skal benkre oss foran OL sendingen og spille ticket to ride!

Var så heldig og få disse fine blomstene fra de snille oldeforeldrene til barna i dag.




1 kommentar:

  1. Så koselig at du har begynt å oppdatere bloggen igjen :)

    SvarSlett