mandag 20. desember 2010

Juletre

Da har jeg fått juletre i hus og det klør i fingrene etter å pynte det, men måtte vente til mannen i huset kom hjem fikk jeg streng beskjed om! 
Julestemningen kom hvertfall sammen med treet, for nå lukter det helt herlig av julegran i stuen.
 Var sikkert litt av et syn da jeg bar det hele veien hjem alene, men må mann så må mann!

Jeg har lenge lett etter en fin juletrefot, men aldri funnet det jeg var ute etter. Synes det er så mange store grønne, svarte eller røde som ikke passer inn i min stuen. Ga til slutt opp og steffen kom hjem med en lite pen grønn og rød fot.
Så kom jeg over en blogg der hun viste sin juletrefot og jeg ble helt forelska. Den passer helt perfekt inn i stuen min!
http://www.frumaela.com/
 
 
Må bare vise dette bildet av Bella som synes det er veldig spennende når vaskemaskinen går. 
Hun kan sitte foran den eller stå slik som dette gjennom hele vaskeprogrammet.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar