mandag 28. februar 2011

Endelig

I dag har jeg vært så heldig å få høre hjertelyden til babyen, for en fantastisk følelse! Nå er det plutselig helt hvirkelig, det er liksom noen inni der på ekte, en liten baby. 
Min, vår baby.
Legen forberedte meg på at det ikke var skkert vi fikk hørt noe, men jammen ga babyen lyd fra seg. En god hjertelyd sa legen og stolte mor måtte felle en tåre. 
Trodde ikke jeg skulle reagere slik, men ble helt rørt jeg. Tok meg selv i å sitte å smile på bybanen på vei hjem også, herlig. 
Nå skal jeg bare slappe av og kanskje gå meg en tur ettesom tåka ser ut til å forsvinne for å slippe solen fram. Senere blir det sushi med Maren og Kaja, love it.

En ganske fornøyd men sliten (snart) mamma


3 kommentarer:

  1. Så fantastisk! Utrolig, hva? Gleder meg til å se det lille nurket :)

    SvarSlett
  2. Kuult! =D En stolt onkel gleder seg! bare sånn at det e sagt !

    SvarSlett
  3. Var veldig spesielt, gleder meg kjempe masse jeg og:)

    SvarSlett