mandag 21. februar 2011

Tulipaner

Steffen kom hjem med tulipaner i dag, noe som passet meg utmerket ettersom jeg endelig har en dag uten å være dårlig og har skikkelig vårstemning med sola som skinner ute. 
Elsker tulipaner fortiden også, de har så fine farger! Har vært en tur ute å fin været med Mariell i dag og en liten tur på ikea og handlet litt småting, avsluttet dagen med kyllingsalat på Zupperia, herlig. Nå skal jeg kose meg med en mango og programmet "barnet i magen" på TLC.

Svigermor har foresten bakt noen glutenfrie lavkarbobriks til meg som jeg antar er knall gode, tenkte å legge ut oppskriften her senere når jeg får den.



3 kommentarer:

  1. Så kjekt med ny blogg Kristin. Grattis :)
    Vurdere sterkt å få min opp å gå igjen og, men må tenke litt mer på den..
    Ser du har snopt deg sånne fine skilt jeg vil ha :) kan jeg spørre hva de kostet? (jeg har bare funnet de på internett til nå...)

    Hege :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes du skal;) Skiltene har jeg kjøpt på Fem høns på Stord og kostet rundt 100 lappen. Men vet de har noen på kremmerhuset og cornella på nestun, men der er de litt dyrerer mener jeg.

    SvarSlett
  3. Supert :) Tusen takk
    Starter opp med blogg no, ja. Har bestemt meg. Så tenkte å se litt på det idag.
    hegeedv.blogg.no :) sjekk om en stund :)

    SvarSlett