mandag 14. mars 2011

God helg..

Da var det på tide å skrive litt igjen her. Den siste tiden har det gått i ett med praksis og jobbing, så har hatt det litt travel. Men nå i helgen var det endelig tid for avslapping. Steffen skulle en tur til Telemark så jeg benyttet helgen til å få unna litt bryllups ting og kose meg hjemme på Hjellestad. Fredag satt jeg i flere timer og fikk gjort ferdig bryllupsinvitasjonenene, så nå er de som skal postes postet og det er bare å få levert de siste, Herlig. Lørdag dro jeg å mamma inn til byn for å levere brudekjolen til tilpassning, den trenger heldigvis å bare bli sydd litt opp, så kjøpte jeg slør og tiara. Guri, denne dagen må bare komme fort, jeg gleder meg! Senere dro vi på cafe, shoppet litt og ikke minst gikk å tittet på barnevogner i Simo butikken. Og jeg er bare enda mer bestemt på at det er simo vi vil ha, brun eller svart. Helgen har altså vært herlig.

For noen dager siden fikk jeg også endelig tak i den  etterlengtede talerkenhyllen, lykke!



1 kommentar:

  1. Så fin den var! Høres ut som om helgen din var perfekt, og at du fikk gjort masse koselige og nødvendige ting til bryllupet! Det nærmer seg nå :)

    SvarSlett