torsdag 2. juni 2011

En herlig dag

I dag har jeg og Steffen bare tatt livet helt med ro. Vi begge har virkelig følt det har vært søndag i dag! Hjemme har vi bare kost oss med god mat, strikking (fm for steffen sin del) og en tur på besøk til søsteren hans og samboeren som har kjøpt seg hus, veldig koselig. Da vi kom hjem lagde vi god middag og spilte faktisk monopol, noe som var veldig artig etter gammelt (trenger ikke nevne at jeg tapte så det suste!). 

Nå tar vi snart kvelden her i huset, i morgen begynner nemlig steffen i ny jobb, ferdig utdannet så litt stolt av min gode (snart) mann er jeg:) Jeg derimot tar meg en tur til Geilo i helgen for å feire lillebor som blir 11 år.



Jeg har endelig lært meg å strikke og har dermed strikket og tovet tøfler til lillegutt:)

1 kommentar:

  1. Så utrolig flink du er. De var skikkelig fine!! Fikk du meldingen min idag, forresten? Håper du får det kjekt på Geilo. Må ta turen på konserten vår på søndag. Kl 19.00 :)
    Klem

    SvarSlett