mandag 6. juni 2011

Tiden flyr

God mandags kveld. denne dagen har bare sust avgårde, av og til skulle jeg ønske jeg kunne stoppe tiden! På formidagen i dag hadde vi besøk av hun skal vie oss, som også er en god venn. Dette er en samtale alle som gifter seg i kirken skal ha med presten. Vi snakket litt om hva vi tar med oss inn i ekteskapet, hvordan vi møttes og hvilke utfordringer vi tror vi kommer borti. Var veldig godt å få satt ord på ting egentlig og merker at det plutselig ikke er så lenge til vielsen nå, bare 4 uker. Gleder meg!

Ellers har jeg gått drastisk til verks i dag og kjøpt meg en "mamma" bukse. Det har vært en liten baug for meg nemlig, har ikke helt likt tanken på det. Men buksen var grei og fantastisk å gå med ikke minst. Begynte å bli litt lei av å brett ned alle buksene jeg har!

Nå skal jeg sitte meg ned å skrive den siste pasientfokus oppgaven min, tenk at om bare 6 vakter er jeg ferdig på HSH og sykepleier! Veldig godt og litt skummelt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar