torsdag 4. august 2011

Pakker, pakker & pakker

3 gøye pakker på to dager er ikke verst! I går fikk jeg som sagt libero pakken som var overaskende bra synes jeg og i dag fikk jeg først en pakke som jeg har bestilt fra ellos og en fra lilleprinsen. Fra ellos kom det smokker et sett med body, bukse, lue og en kose klut. Mens den fra lilleprinsen var aller kjekkest. Vi har lenge lurt på hvilken vogn pose vi skal ha til prinsen vår. Han blir jo født på høsten og kommer til å være baby i alle vinter mnd pluss at vi er en del på hytta på Geilo. Vi trengte derfor en god og varm pose. Etter litt resarch kom vi fram til at vi vil gå for en "easy grow". Dette er en dun pose som holder godt på varmen samtidig som den puster, med posen følger det også en forlengelses del slik at vi kan ha den lenge. Posen er også billigere å bestille på nett, den koster 1500kr, men bestiller du på nett får du 300kr i avslag. Penger spart, penger tjent som min økonom mann ville sagt;)





1 kommentar:

  1. Så mye fint! Masse klær du har til lillegutt allerede! Og den posen så deilig ut :) Er ikke lenge igjen nå! Weee. Gleder meg til å se ham :)

    SvarSlett