mandag 24. oktober 2011

Monday

Så var enda en dag over og vi er sliten i kveld også. Selv om jeg har permisjon klarer jeg å fylle dagene mine slik at jeg ender opp med å ha det travelt likevel. Men vi koser oss selv om, er jo bare koselige ting jeg og lille gutt gjør. I dag formidag var vi å traff Hege på kafe, koselig som alltid, og ikveld har vi vært på spill kevld.

I går begynte forresten Markus og smile, jeg er dermed en meget stolt mamma! Han er selvfølgelig helskjønn når han gjør det og jeg benytter nå en vær mulighet til å få et smil av han.
Håper deres dag har vert like fin som min.



2 kommentarer:

  1. Han è bare sååå skjønn! Var koselig på kafè og Markus er en herlig gutt :)

    SvarSlett
  2. ps. har ikke lagt ut bilder av Markus på min blogg, men fortalte at jeg var på kafe med dere.

    SvarSlett