torsdag 29. desember 2011

Bilderas

Det har vert litt dødt her på bloggen nå i julen, men jeg har som mange andre kost meg masse med familie og venner og lot derfor bloggen vente nå i julen. Men nå kjente jeg trangen til å skrive litt igjen.

Første julen som mann, kone og foreldre har vert fantastisk. Alt betyr plutselig litt mer når man har barn. Høytider har alltid betydd mye for meg, men i år som jeg har lille Markus ble det litt ekstra spesielt og jeg har merket at det ikke skal så mye til før tårene triller. Markus er blitt så stor (3mnd) og det skjer noe nytt med han vær dag og det er så utrolig spennende og følge med på. Gleder meg til å gå det nye året i møte med han.

Det nye året har jeg foresten tenkt å starte med 0 snoperier. Jeg, sammen med mange andre som leser bloggen til Camilla http://fightorflight.blogg.no/ skal la vær å spise noe snop i 100 dager og da med veiinger underveis. Nå går det snart mot sommer og da er det på tide og bli kvitt noen ekstra kilo. Er du med?

Her kommer et lite bilderas av vår jul







Ingen tvil om at Markus har en far og onkel som er intrisert i fotball

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar