torsdag 24. mai 2012

Sommertid

Jeg sier det igjen FOR et vær vi har. Jeg og Markus koste oss masse ute i går, eller det vil si han sov i vogna og jeg solte meg. Merker at han blir sliten og trøtt av all denne varmen han også, selv om han ikke er så mye i solen. I natt var det også faktisk nesten trope natt her i Bergen, jeg var oppe en liten tur og da viste målestokken hele 18 grader midt på natta. Min kjære mann tåler ikke denne varmen og blir som vanlig når de første hetebølgene kommer helt slått ut. Han ligger derfor strak på sofaen og synes fryktelig synd på seg selv. Skal sies at han har litt pollen allergi også, så litt synd på han er det. Nå skal jeg hive meg rundt å rydde leiligheten, ser ikke ut her hos oss. Rart hvor fort ting hoper seg opp når det er fint vær og det siste en tenker på er å rydde.


En trøtt og nybadet gutt i går kveld med ny, herlig sommerpysj.



 Verdens fineste totter


....og en sliten mamma etter en lang varm dag





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar