tirsdag 9. oktober 2012

Vinterdress tips?

Opp til gleder opp til sorger opp og si god morgen Norge...
I dag var virkelig en slik morgen som var fylt med både gleder og sorger. Markus er som regel en solstråle som er lett og glede, men om noe skulle skje, som for eksempel og måtte skifte bleie en ekstra gang før bhg, slår han seg helt vrang og da mener jeg helt. Han skriker fra en annen verden og lager et forferdelig leven. Naboene må jo tro det verste om oss.
Men kos ble det likevel  jeg har sein vakt så både jeg, Steffen og Markus tok oss god tid i morges og koste oss med frokost alle sammen og fikk tid til litt lek her hjemme før de dro avgårde, slike morninger er så herlige.

Nå sitter jeg igjen her å nyter en latte machiato caramel og en tine yoghurt med kokos mens jeg prøver å finne ut hvilke vinterdress og vinter sko jeg skal kjøpe til Markus. Nå begynner det nemlig og bli virkelig kaldt ute! Noen tips? Tror jeg komme til å gå for name it sin vinterdress.....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar