mandag 30. september 2013

Gjennbruk

Så var helgen over og det er mandag igjen. Synes ukene går så utrolig fort!
Helgen som var ble på ingen måte som forventet. Jeg hadde invitert en del venninner over på lørdagen for å "feire" bursdag, men aller mest bare for å være sammen da det var lenge siden jeg hadde hatt en skikkelig venninne kveld. En etter en kom de fleste med unnskyldninger om at de ikke kunne og til slutt ble meg og to av de inviterte enige om at vi bare tok en skikkelig kose kveld med skal vi danse på tv og bena godt plassert på bordet. Lørdagen kom og jeg ante fred og ingen fare. Så ringer det på døren og verdens beste venninner overrasker med ballonger, kaker, gaver, blomster osv. De hadde sammen med Steffen arrangert suprise bursdag/babyshower for meg lenge før jeg hadde invitert til selskap selv. Jeg ble helt overveldet og rørt og føler meg så utrolig takknemlig som har slike gode venninner rundt meg. Tusen takk, jeg setter stor pris på vær og en av dere!!

Ellers er jeg nå gått inn i min 38 uke av svangerskapet og det nermer seg virkelig. Markus ble født 38+1 og jeg er nå 37+1. Altså bare en uke igjen om jenta vår velger å komme samtidig. jeg prøver å tenke at jeg kanskje må gå litt lenger, men det er ikke like lett.
Men nå er vertfall det meste klart for henne og vi bare gleder oss. Tenkte å vise dere den herlige vuggen som min svigerfar har laget til oss, den kom nemlig opp i går. Denne hadde vi til Markus også, veldig koselig å sette den opp igjen.





Det fine sengeteppet har mamma sin bestemor sydd til henne da hun var liten, så koselig med ting som kan brukes igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar