tirsdag 26. april 2011

Its a boy...

Da var påsken over for denne gang. Jeg for min del har hatt en herlig påske på fjellet, god mat, flott, vær, kjærlighet og godt selskap. Har virkelig fått slappet av og ladet bateriene til en ny praksis periode. I kveld drar jeg nemlig til Valen for å tilbringe 8 uker der i psykiatri praksis sammen med en del andre fra klassen, blir kjekt det og se de andre litt for vi alle er ferdig og går vær til sitt.

Men fra det ene til det andre. I dag var vi på ordinær ultralyd, og for en fantastisk opplevelse! Det viste seg å være en frisk og livlig liten gutt i magehuset, noe min kjære satt stor pris på. På skjermen kunne vi se en livlig krabat som absolutt ikke ville ligge stille, men vi fikk noen fine og tydelige bilder på at det var en gutt. Gud så stolt jeg er nå!



Det var ikke for mye snø på fjellet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar