mandag 2. mai 2011

Summertime

Endelig er sommeren kommet for fult og disse dagene jeg har vært hjemme har jeg hvirkelig kost meg med det fine været. Jeg har solt meg, grillet, gått tur, spist is... you name it! Merker humøret stiger i takt med gradene, herlig. Var hos legen igjen i dag og alt sto bra til med vår lille gutt, i dag er jeg også 18+3 dager på vei (ble satt fem dager tilbake på ultralyden). Har også begynt å kjenne spark, og i dag da jeg kjente godt etter var det plutselig masse liv der inne. Godt å kjenne at det er noen der! Ellers driver jeg å gjør meg klar til å reise. Skal til Valen igjen i dag og tenker å bli der en liten stund så jeg får jobbet inn noen dager, da har jeg nemlig langfri rundt 17 mai, noe som blir godt.
Ha en strålende mandagskveld alle sammen<3<3<3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar