onsdag 13. april 2011

Solskinn

Hin dagen kom jeg over et utrolig greit stellebord på finn.no, helt ubrukt til 350kr. Så senere at de solgte det til 1300kr på barnas hus så vi slo til og var så heldig å få det fra finn.no. Er veldig rart å ha det stående på soverommet, blir liksom minnet på hva som skal skje vær gang jeg går inn på rommet. Men det er bare koselig, så blir fort noen ekstra turer inn for å titte.

Ellers har Bergen vist seg fra sin beste side i dag, nydelig vår vær! Jeg og Steffen gikk oss en deilig tur rundt store loungårds vannet. Så nå skal resten av kvelden nytes før siste praksis dag i hjemme spl. i morgen og det er tid for påskeferie. Trenger jeg og si jeg gleder meg?!

1 kommentar:

  1. Det var jo kjempefint!Praktisk og greit med stor plass under :) Lurt til bleier, våtservietter og alt annet som trengs!
    Var kjempekoselig på klubben igår. God påske vennen, så sees vi plutselig :)

    SvarSlett