mandag 11. april 2011

Siste inspurt

I dag er siste senvakt i praksis, så er det bare tre dager til med jobbing før jeg er helt ferdig med praksis i hjemme spl. Det skal bli godt! Har hatt en veldig kjekk periode, men skal bli godt å komme et skritt nermere helt ferdig, nå gjenstår det bare 8 uker med psykiatri praksis, så er det sommer og sol. Selv om jeg har hatt jobbe helg på min egen jogg denne helgen, har den likevell vert flott. Har vært så herlig vær og vårfølelsen har virkelig prikket i meg. Håper dette fine været holder til helgen og resten av påsken. Men nå må jeg svinge meg rundt, jeg skal ha 6 veninner på klubb her i morgen og har det egentlig ganske travelt med tanke på alt jeg må ordne og at jeg skal på senvakt i dag og tidlig igjen i morgen. Ha en strålende dag og nyt vårværet de som kan!

Kjøpte dette herlige settet til lille og en ull trøye på cubus i helgen. De hadde 50% på alt av ull til barn og div andre barne klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar