tirsdag 5. april 2011

14 uker igjen

Enda en dag over.....
Synes dagene går så fort for tiden! I dag har jeg hatt en travel, men veldig kjekk dag i praksis. Er slike dager en hvirkelig husker hvorfor en vil bli sykepleier og i midt tilfelle geriatrisk sykepleier. Det finnes så mange herlige eldre mennesker der ute og de har så mye å dele og fortelle om etter et langt liv. Hvirkelig givende.

Nå har jeg og steffen akuratt kommet hjem etter en liten bytur. Vi handlet litt forskjellig og hentet gifte ringene våre og det klør hvirkelg i fingrene etter å ha dem på. Er heldigvis bare 14 uker igjen til den store dagen! Ellers har magen plutselig begynt å vokse denne uken, er helt merkelig, men herlig. Har følt meg litt små feit i det siste og endelig begynner den å ta litt form. Nå skal jeg spise en bedre kvelds og se den siste varg veum filmen. Ha en strålende kveld videre <3<3<3 




2 kommentarer:

  1. Hei Kristin! Så koselig å høre at dere også skal ha en liten en! Grattis! Eg har termin 31. August, så her kommer det en liten gutt omtrent samtidig. :) Har begynt å få mage de siste 2-3 ukene eg også. Den kom veldig plutselig og det e så stas! Bare gled deg til ultralydundersøkelsen. Det e det mest fantastiske eg har vært med på!
    Hils Steffen og si masse gratulerer til han også!

    SvarSlett
  2. Hei hei:) Så kjekt at du stikker innom her! Vi har en spennende tid i møte og mye å se fram til. Gleder meg veldig til ultralyden, det er heldigvis ikke så lenge til. Skal bli kjekt å vite kjønnet og se om alt står bra til med den lille.

    SvarSlett