mandag 16. mai 2011

5 mnd på vei....

Da var jeg 5 mnd på vei allerede og det er 4 hele mnd igjen! Tiden går fort når jeg tenker etter, men samtidig synes jeg den går fryktelig sakte! Jeg er så utolmodig etter å holde den lille gutten min i armene at jeg holder på å gå på veggene! + at dette svangerskapet har gitt meg et forferdelig dårlig immunforsvar, så jeg er jo syk annenhver uke omtrent!

Men koselig å være gravid er det likevel! 
I morgen er det 17 mai og jeg gleder meg som en unge, det er desidert en av mine favoritt dager! Kom desverre ikke inn i bunaden min i år og jeg som elsker å gå med bunad. Får heller ta det igjen i dåpen til lillegutt. 
Nå må jeg svinge meg rundt her og få ryddet leiligheten, vi skal nemlig ha venner over til frokost i morgen tidlig. Ha en strålende dag og en god 17 mai så snakkes vi <3<3


Jeg, Bella og lillegutt slapper av foran Tv<3

2 kommentarer:

  1. Ja det blir utrolig kjekt å se den lille gutten :) Har allerede kjøpt en ting til han! Så gleder meg til å se ham i det :)

    SvarSlett