lørdag 7. mai 2011

Det nermer seg

Da var jeg kommet meg til Bergen igjen, jeg som hadde tenkt å jobbe meg opp litt ble plutselig veldig klar for å reise hjem!

Merker at det begynner å nerme seg bryllup nå og at vi enda har litt små plukk å planlegge. Var heldigvis hjemme hos min foreldre i går og fikk avklart en del ting med tanke på festen. Begynner å glede meg skikkelig nå, er jo bare 9 små uker igjen.


Ting som gjenstår:
- Sanger til vielsen og fest
- Sanghefter
- Bordkort
- Blomster
- Undertøy
- Siste rest av ønskelisten
- Hva menyen blir

Er litt å henge fingrene i ja! 
På torsdag fikk vi foresten også barnevogn i hus, min drømmevogn og jeg er sååå glad. Er veldig merkelig å ha en barnevogn stående her, sitter å titter bort på den hele tiden. Barnevognen er en simo duo vogn i fargen mørkeblå. Kjempe fin:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar