fredag 16. september 2011

Still here

Jadda, 38 uker i dag og nå kan nedtellingen virkelig begynne. Jeg håper ventetiden ikke blir så lang og satser på at fødselen starter i natt. Neida, men prøver å holde meg mest mulig opptatt for å få tankene over på noe annet, så nå har jeg lagt planer til og med tirsdag, så får vi se når lille Markus bestemmer seg for å komme. Alt er vertfall klart her hjemme, dro på barnas hus og kjøpte stellevæske hin dagen og det var det siste vi trengte før han skulle komme.

Just nu sitter jeg her med en latte machiato og venter på at mannen skal komme hjem med Taco, mmm jeg gleder meg.

Ps: Ønsker min skjønne veninne Hege god bedring<3




Og for dere som lurer på magehuset: Den er rimelig sprekkeferdig!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, skjønne. Du er herlig! Og takk for deilig kake og nydelige blomster. Setter stor pris på deg og er veldig glad i deg, Kristin.

    SvarSlett
  2. Liker at du holder oss oppdatert :)

    SvarSlett