fredag 9. september 2011

Tante Kristin

Da var jeg rundet 37 uker og det er bare 3 uker igjen til termin. Herremin så jeg gleder meg. Analyserer alle "ondter" for tiden i håp om at det skal skje noe mer. Men skal jeg holde på slik kan disse tre ukene bli lange. I mellomtiden koser jeg meg hjemme med gode venner og mann. Har også blitt tante siden sist, til skjønne,  skjønne Frida. Gleder meg masse til å se mer til henne. Var å besøkte henne på torsdag og det var så stas å holde henne og endelig være tante Kristin. Blir kjekt når å se henne og Markus vokse opp sammen. Gratulerer så masse Silje Og Kim.

Ellers fikk Bella seg ny leke i dag og har dermed greit med tidsfordriv resten av kvelden, hun var med andre ord stor fornøyd.




Fikk disse nydelige rosene av Steffen da han kom hjem fra Oslo<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar