lørdag 12. november 2011

Barnepass

Da var det på tide å skrive noen ord her igjen. Tiden har gått i ett med lille for tiden! Han har hatt masse vondt i magen og griner desverre derfor mye på kveldene/natten, han har nok desverre litt kolikk tror vi. Er forferdelig vondt i mamma hjertet når Markus har det vondt. Har blitt lite søvn på oss i det siste så nå er vi rimelig slitne. Markus er derfor på besøk hos mormoren og morfaren sin i natt, slik at vi skal få tatt oss litt inn igjen. Synes egentlig (for min del) at det er litt tidlig og levere han fra seg allerede, men samtidig så har han det ganske godt der han er og det er mye bedre for han med to opplagte foreldre.

Nå som han har hatt så mye vondt i magen har vi prøvd alt for å hjelpe han og har nå skiftet fra Nan til Hipp sin økologiske morsmelkerstatning. Dette ser ut til å hjelpt han litt. Fikk også høre at det er mange babyer som får vondt i magen av Nan og at den ikke brukes på sykehuset. Jeg synes det er fryktelig dumt og rart at når en ikke får til ammingen og har prøvd alt med hjelp av ammepoliklinisk ikke får noe som helst informasjon om erstatning når det er det som blir eneste utvei. Vi slet med ammingen i 3 uker før det ble erstatning som var løsningen og da ble vi bare kastet uti det uten noen som helst oppfølging eller informasjon. Dette synes jeg er utrolig dumt og det hjelper ikke akkuratt på selvfølelsen når en føler seg en smule mislykket når en ikke får til å amme barnet sitt!

Men, nok mas fra meg. Gutten min er hvertfall kjempe blid og har det godt på dagtid og ser omtrent alltid ut slik som på bildet under<3<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar