mandag 7. november 2011

Jul

Så var helgen over og jeg har endelig fått min kjære hjem i igjen. Helgen ble litt tøffere enn jeg hadde trodd og har funnet ut at "alene mamma" er ikke noe for meg. Har fått mye respekt for dem som er det i løpet av denne helgen. Markus har nemlig hatt mye vondt i magen sin stakker og har dermed hold meg våken omtrent hele helgen. Men slik er det vell. Nå er heldigvis Steffen kommet hjem igjen og kan avlaste litt. Men innimellom øktene har han vært blid som en solstråle, han smiler og ler som bare det og er helt herlig. Tar meg selv i å bli forelsket på nytt og på nytt.

Nå skal jeg snart til byen å møte Silje og Frida. Vi skal handle litt julepynt (vertfall jeg) før alle de fine tingene er utsolgt. Gleder meg så utrolig mye til desember i år og synes det er fantastisk at jeg har fri og kan være hjemme og høre på julemusikk og dulle med gutten min hele mnd!


Rimelig slitne begge to...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar