onsdag 14. desember 2011

The Hummingbird bakery

I dag var jeg en tur til min venninne Ina og hun introduserte meg for dette fantastiske bakeriet. Det finnes desverre ikke i Norge, men de har heldigvis bakebøker og nettopp dem har jeg tenkt å anskaffe meg. jeg har aldri vert spesielt opptatt av kokebøker/bakebøker, men etter å ha bladd meg gjennom flere fantastiske oppskrifter hos Ina er jeg solgt! Disse kakene så bare helt nydelig ut og den kakemonsen som jer er, passer jo det meg perfekt med en slik bok til jul. Den står derfor øverst på min ønskeliste nå. Den jeg ønsker meg finnes på norli til 200kr. Anbefaler den virkelig til alle som er glad i søtsaker! Ina hadde også prøvd den ene oppskriften med glutenfritt mel, noe som hadde gått helt fint. Supert sier jeg da!



(Bildene er hentet fra google)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar