tirsdag 8. mai 2012

Motivasjon


Det går mot sommer og bikini sesongen nærmer seg med stormskritt. Jeg som mange andre synes det går opp og ned med trenings motivasjonen, men nå i det siste har det vert meget bra, så bra at jeg faktisk ikke rekker å trene så mye som jeg ønsker. Målet mitt nå framover er å trene 3 ganger i uken og holde meg unna søtsaker (vertfall i ukedagene) med mindre det er en spesiell anledning. For meg fungerer det ikke å skulle kutte noe helt ut, da blir det ingenting av, så må heller ta litt og litt.


Jeg har også alltid hatt lyst å løpe maraton, så nå er målet mitt og løpe ett neste vår! Dør litt av tanken på det, men jeg har virkelig lyst å få det til. Løping har alltid vert min favoritt når det kommer til trening, så nå er det maraton 2013 som er mitt mål og absolutte motivasjon. Jeg gleder meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar