onsdag 9. mai 2012

Cup cakes

I dag har jeg og Markus bakt cupcakes (sukkerfire) på formidagen. Dvs Markus sov, jeg bakte. Da Markus våknet var han i strålende humør og fikk leke og smake pittelitt på en muffins, noe han var stor fornøyd med (legger ut oppskrift på glutenfrie og sukkerfrie muffins senere).


Merker det nærmer seg helg og JOBBING, tenk at Markus blir hele 8 mnd neste uke og at jeg begynner i jobb igjen til helgen! Heldigvis skal jeg ikke jobbe så mye, så det blir en myk overgang. 
Tror også det blir litt kjekt å komme i gang med vanlige rutiner igjen, merker jeg begynner å bli litt rastløs, pluss at jeg endelig skal få jobbe som sykepleier, det blir kjekt. Men fåreløbig blir det bare litt jobbing siden Markus ikke får barnehage plass før han er nærmere 2 år.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar