onsdag 30. mai 2012

Onsdag

Vips så var det plutselig onsdag! Synes helgen gikk så utrolig fort denne gangen! Steffen hadde konsert helg, så jeg og Markus dro igjen hjem til mine foreldre og nøt late dager på sjøen. Planen var å bruke hele søndagen på sjøen også, men da var plutselig de varme gradene borte. Men men, fint vær var det vertfall, så vi gikk oss en fin tur med mamma og Frøya. I dag skal jeg på sein vakt igjen, så sitter bare hjemme og lader opp mens jeg venter på at Markus skal våkne. Tenkte å kose han helt opp i skyene, føles alltid som om jeg skal være vekke fra han i en evighet når jeg drar på jobb. Men så går tiden fort likevell.


Her er noen bilder fra de siste dagene til fam Søvik.








2 kommentarer:

  1. Hehe, likte du bildet jeg la igjen på kameraet deres? :P

    SvarSlett