tirsdag 8. oktober 2013

Anbefaling

Vil så veldig gjerne anbefale dere med barn og lese dette innlegget av Anette Marie Antonsen. Jeg blir helt rørt og føler meg så utrolig heldig og velsignet som får lov til å bære fram både Markus og den lille jenta vår.

Synes dette avsnittet i inlegget er noe av det fineste jeg har lest:

Tre uker gammel. Jeg hadde ingen aning hva det innebærte å være mor. Jeg visste bare at jeg trengte det. Jeg trengte å være mor, for jeg savnet noe som ikke kan forklares. Og jeg fikk lov til å bli mamma. For en fantastisk gave! Og det er dette vi er skapt for. For å skape kjærlighet. De som lager krig her i verden har bare misforstått det hele.

http://anettemarie.no/tanker-og-meninger/2013/10/07/var-det-noen-som-tvilte-pa-at-vi-skulle-klare-det/

Markus bare noen uker gammel<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar