søndag 13. oktober 2013

Still here.....

Bah, ingen baby enda. Jeg holder på og bli gal og det kan jeg takke meg selv for. Markus kom 14 dager før termin og derfor har jeg innstilt meg selv helt på dette, det er nå en uke siden. I dag er jeg 39 fullgåtte uker og like gravid. Selv om det er en uke til termin føles det som jeg er langt over og kommer til å være gravid for alltid. Nå ble det mye klaging her, men lengter veldig etter jenta vår nå. Gleder meg til alt som å skifte bleie, kle henne, elske henne, kose med henne, vise henne fram, ha henne for meg selv, kafe tur med henne, baby sang....ja listen er lang! Men mest av alt gleder jeg meg til å holde rundt henne og vise henne den fantastiske storebroren hun kommer til og få og pappaen sin.

Men men, hun kommer når hun er klar. I mellomtiden gjelder det å finne på ting som får tankene over på noe annet og fokusere på min fine mann og Markus. Og det gjør vi. Det er mye familitetid for tiden og det merkes på Markus, han er i så godt humør og parter mer og mer, forteller oss stikkord om hva han har gjort i barnehagen og nevner noen av barna ved navn. Dette er veldig koselig, mye lettere og få et innblikk i hva han har gjort på om dagen nå som han kan fortelle oss litt selv.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar